Ξεκίνημα!!

Βασικά καλησπέρα σας!!!


Δλδ δεν είμαι καινούργια εγώ που με βλέπετε..οοοοοχι!! Το προηγούμενο blog ( www.mepolimeraki.blogspot.com ) μου υπάρχει ακόμα..Βέβαια..το οποίο μπαίνω και το βλέπω..βέβαια και πάλι.. μόνο που η έξυπνη κάτι πάτησα και guess what??? Βγήκα από συντονίστρια και διαχειρίστρια από μόνη μου!! Και φυσικά δεν έχω δικαίωμα να κάνω το οτιδήποτε!! Όχι δλδ ποιος άλλος καταφέρνει και αφήνει το μαγαζί του ξέμπαρκο χωρίς καραβοκύρη στον ωκεανό του internet!!??


ΕΓΩ!!


Δε πειράζει όμως!! Η Google θα ανεχτεί άλλο ένα blog μου και επειδή τα περισσότερα θα τα κάνω Copy - Paste από το άλλο,να έχει το νου της ότι δεν κλέβω πνευματικά δικαιώματα!! Δικά μου είναι, ότι θέλω τα κάνω!!χαχαχαχαχα!!


Όσα λοιπόν έχω μεταφέρει μόνο ως φωτογραφίες, μη μου χολοσκάτε!! Θα τα βρείτε με σχόλια, τα υλικά τους και σε μερικά και τον τρόπο κατασκευής τους, στην παραπάνω διεύθυνση του προηγούμενου blog!! !!


Και εις άλλα με υγεία!! :)



Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Επιπλάκι από τα νιάτα μου!!

Το εν λόγω έπιπλο το είχα πάρει όταν ήμουν στην Αθήνα. Το χρώμα του ήταν στο καφέ του ξύλου, ένα απλό επιπλάκι για την τηλεόραση. Έχει περάσει πολλές κακουχίες το καημένο.Και μετακομίσεις. Το είχα εγώ, το πήρε μετά η μαμά μου, του άνοιξε τρύπες από πάνω και έβαλε βίδες και ένα κομμάτι άλλο ξύλο για να βάλουν μια μεγάλη τηλεόραση.. Έχει περάσει πολλά..Και αυτό εκεί!!Βράχος!! Το είχαν λοιπόν στη σκάλα και καθότανε. Το έβλεπες και έλεγες ''τι την θέλουν τη παλιατζούρα?'' Το αγαπάω εγώ όμως μωρέ..

Το πήρα, το έβαψα (καλά όχι εγώ..ο Κ!) , έκανα decoupage με χαρτοπετσέτα που είχε τοσοδούλικα τριανταφυλλάκια, και έγινε πολύ όμορφο!!Και φυσικά το ξαναπήρα σπίτι!!  Του ετοιμάζω θέση!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου