Ξεκίνημα!!

Βασικά καλησπέρα σας!!!


Δλδ δεν είμαι καινούργια εγώ που με βλέπετε..οοοοοχι!! Το προηγούμενο blog ( www.mepolimeraki.blogspot.com ) μου υπάρχει ακόμα..Βέβαια..το οποίο μπαίνω και το βλέπω..βέβαια και πάλι.. μόνο που η έξυπνη κάτι πάτησα και guess what??? Βγήκα από συντονίστρια και διαχειρίστρια από μόνη μου!! Και φυσικά δεν έχω δικαίωμα να κάνω το οτιδήποτε!! Όχι δλδ ποιος άλλος καταφέρνει και αφήνει το μαγαζί του ξέμπαρκο χωρίς καραβοκύρη στον ωκεανό του internet!!??


ΕΓΩ!!


Δε πειράζει όμως!! Η Google θα ανεχτεί άλλο ένα blog μου και επειδή τα περισσότερα θα τα κάνω Copy - Paste από το άλλο,να έχει το νου της ότι δεν κλέβω πνευματικά δικαιώματα!! Δικά μου είναι, ότι θέλω τα κάνω!!χαχαχαχαχα!!


Όσα λοιπόν έχω μεταφέρει μόνο ως φωτογραφίες, μη μου χολοσκάτε!! Θα τα βρείτε με σχόλια, τα υλικά τους και σε μερικά και τον τρόπο κατασκευής τους, στην παραπάνω διεύθυνση του προηγούμενου blog!! !!


Και εις άλλα με υγεία!! :)



Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Επιπλέον για τις νονές!!

Εκτός λοιπόν από τις λαμπαδίτσες που έφτιαξα την περασμένη εβδομάδα για τις νονές των αγοριών, είπα να τους δώσω και κατιτίς παραπάνω! Είχα φτιάξει λοιπόν λικέρ φράουλας, το οποίο μου αρέσει πολύ! Και επειδή τους είχα δώσει σε χειροποίητα μπουκαλάκια πέρσι το Πάσχα λικέρ φράουλας, είπα φέτος τις φραουλίτσες που έβγαλα από το λικέρ να τις εκμεταλλευτώ και να τις κάνω γλυκό!Το είχα κάνει και πέρσι και ήταν απίθανο!

Όταν τις έβγαλα λοιπόν, ήταν τελείως αποχρωματισμένες από τη τσικουδιά! Με μια σταλίτσα νερό, λίγο λεμόνι και ζάχαρη, βρήκαν και πάλι το χρώμα τους!Και έγιναν πιο κόκκινες από ποτέ!! Και από γεύση; Τέλεια και με μια esans τσικουδιάς!!

Τα έβαλα σε βαζάκια, στα οποία τα καπάκια είχα βάψει και κάνει decoupage με χαρτοπετσέτα!! Ξετρελάθηκαν!!



ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΟΛΩΝ!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου